Fredericia Håndboldklub ændrer organisationen
Som følge af de gode sportslige resultater og fremtidige forventninger på banen, er det en del af vores strategi at styrke vores salgskompetencer i FHK og tilføre flere ressourcer, så vi også i det kommende år står endnu stærkere uden for banen.
Vi har iværksat rekrutteringen af en ny kommerciel ansvarlig og forventer at have denne på plads i løbet af november måned.
Den 1. november byder Fredericia Håndboldklub velkommen til Christian Runge Fris i rollen som Salgs- og Kommunikationskonsulent. 30-årige Christian, med hjemmebase i Fredericia, tilfører klubben en stærk profil med en kandidatgrad i strategisk kommunikation og solid erfaring inden for salg og partnerskaber. Han har tidligere vist sit værd i en tilsvarende position hos Danske Digitale Medier A/S. Christian vil arbejde målrettet med at forstærke klubbens bånd til både fans og sponsorer gennem både salgsindsatser og effektiv kommunikation. Besøgende til vores hjemmekampe i thansen ARENA kan forvente at møde Christian i ADP-loungen, hvor han vil afholde interviews, alt sammen i en indsats for at styrke relationen mellem vores elskede klub og vores dedikerede publikum.
Lars Peter Hermansen har efter eget ønske fra den 31. oktober 2023 valgt at udforske nye udfordringer uden for håndboldverdenen. Vi ønsker Lars Peter Hermansen al muligt held og lykke med hans nye eventyr. Vi takker ham for hans indsats for vores klub.
Nikolaj Mehl går på forældreorlov fra den 17. november til slutningen af januar. Efter sin orlov vender han tilbage til thansen i Middelfart, hvor han tidligere har arbejdet.
Nikolaj Mehl har været med os på hele rejsen, både som spiller og som en del af vores administrative hold, og hans bidrag har spillet en betydningsfuld rolle i FHK’s udvikling på og uden for banen.
Vi takker ham mange gange for hans indsats og ønsker ham held og lykke i sit videre arbejde hos thansen. Men som i sporten skal arbejdet gøres færdigt, inden han går på forældreorlov den 17. november.
Når vi skriver 2024, vil vi have øget vores salgsstyrke til to fuldtidsmedarbejdere, sammenlignet med tidligere 1,5. Dette team vil bestå af en kommerciel ansvarlig, salgs- og kommunikationskonsulent, Christian Fris, og direktør Thomas Renneberg-Larsen, der vil fortsætte med at deltage i salgsopgaverne.
Tak for jeres massive opbakning i går og for en hæsblæsende oplevelse, hvor vi heldigvis trak det længste strå.