Indkaldelse til generalforsamling

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i Fredericia Håndboldklub

Der afholdes ordinær generalforsamling mandag d. 29. september kl. 17.00, i Fredericia Idrætscenter, FHK’s lokaler.

Dagsorden i henhold til vedtægterne:

  1. Valg af dirigent
  2. Aflæggelse af beretning
  3. Aflæggelse af regnskab
  4. Indkomne forslag
    1. Bestyrelsen foreslår en justering af første sætning i §6, således formulering fremover bliver følgende:”Ordinær generalforsamling afholdes inden 6 måneder efter regnskabsårets udløb.”

      Aktuelle formulering er:
      Ordinær generalforsamling afholdes en gang årligt inden udgangen af september måned.”
  5. Valg:
    1. Bestyrelsesmedlemmer (jf. §4)
      1. Nuværende bestyrelsesmedlemmer (Bent Jensen, Kristian Bendix Drejer,
        Thomas Renneberg-Larsen & Per Hunniche) er ikke på valg.
    2. Revisor
      1. RSM Danmark modtager genvalg.
    3. Eventuelt

På bestyrelsens vegne
Per Hunniche

 

//FHK

Suset af sammenhold

Stå sammen. Stå stærkt.

Følg os og del budskabet!

Seneste fra Facebook og Instagram

Hovedsponsorer