I forbindelse med FHK´s opgradering til Champions League, til sæsonen 2024/25, får vi flere kampe og dermed også flere arbejdsopgaver i administrationen.
Vi opgraderer derfor også i vores organisation, hvor vi pr. 1/8-24 tilfører flere administrative ressourcer.
Vi byder velkommen til eventassistent Sarah Aagaard Rasmussen og SoMe-medarbejder Ida H. Linnemann. Derudover får vi to Sports Management Praktikanter på fuld tid i efteråret, hvor vi glæder os til at få Ditte Eriksen og Jeppe Demuth med på holdet for en periode på 3 mdr.
Desværre måtte vi pr. 30/6-24 sige farvel kommerciel chef Morten Høite Hansen, der vender retur til sit gamle erhverv i bryggeribranchen. Vi vil gerne sige Morten stor tak for at prøve kræfter af med det krævende job som kommerciel chef i denne branche. Vi ønsker Morten held og lykke med hans nye job.
I den forbindelse har vi omstruktureret personalet i salgsafdelingen således, at Christian R. Fris pr. 1/7 tiltræder som ny kommerciel chef, hvor han sammen med direktør Thomas Renneberg-Larsen vil udgøre salgsafdelingen.
Pr. 1/8-24 ser FHKs administration således ud
Administrerende Direktør – Thomas Renneberg-Larsen
Økonomichef – Per Hunniche
Administrationschef – Dorthe Runge
Kommerciel Chef – Christian R. Fris
Event & Marketingkoordinator – Niels Lykke Jensen
Eventassistent – Sarah Ågård Rasmussen
SoMe-medarbejder – Ida H. Linnemann
Ungdomskoordinator – Mie Kjærgaard
Selvom der er mange opgaver der skal løses, så er det også ferietid.
Kontoret er lukket i uge 29 og åbner igen for personlig betjening mandag d. 22/7.
Vi ønsker alle en god sommerferie.
På gensyn i Middelfart Sparekasse Arena.