seneste nyt

FHK åbner salget for sæsonkort

Den 26/5-2020 kl. 9.00 åbner salget af sæsonkort i Blok E, F og G  samt HK Ultras Fankort Premium  til ligaherrernes hjemmekampe i sæsonen 2020-21.

Forny dit sæsonkort

Så er der mulighed for at fornye dit sæsonkort eller HK Ultras Fankort Premium.

“Årets Spiller 2019/20” i FHK er…

Sæsonen blev afblæst før tid, selvom vi i FHK havde glædet os til at slutte den første sæson i ligaen af på ordentlig vis med vores trofaste fans og sponsorere. Desværre blev det ikke tilfældet, men på trods af omstændighederne skulle årets spiller i Fredericia Håndboldklub findes.

Pressemeddelelse fra DHF

Dansk Håndbold Forbund har sammen med de regionale forbund besluttet af aflyse alle kampe, stævner og arrangementer for alle rækker fra liga og nedefter.

I lyset af regeringens udmelding og den alvorlige situation i forhold til spredningen af coronavirus, har en samlet ledelse i Dansk Håndbold Forbund og de tre distriktsforbund Håndbold Region Øst, Fyns Håndbold Forbund og Jydsk Håndbold Forbund onsdag aften besluttet af aflyse alle kampe, stævner og al cupdeltagelse for alle rækker fra liga og ned, for senior samt for alle ungdomsrækker fra U19 og ned i foreløbigt 14 dage.

Beslutningen får konsekvenser for op- og nedrykningen i alle rækker, og Dansk Håndbold Forbund vil i løbet af de kommende dage komme med en udmelding om, hvordan dette løses
Samtidig skal al anden aktivitet, fx møder, kurser, undervisning og workshops ligeledes aflyses i foreløbigt 14 dage. Håndboldforbundet vil derefter tage stillingen til, om aflysningerne skal opretholdes ud over de 14 dage. Også påsætning af dommere til stævner de kommende 14 dage vil være suspenderet.

Morten Stig Christensen, der er generalsekretær i Dansk Håndbold Forbund, er ked af, at ledelsen har været nødt til at handle så radikalt. Han siger:

”Det har bestemt ikke været nogen nem beslutning, og vi er rigtigt kede af det på vegne af de mange håndboldglade danskere, der nu må se langt efter halgulvet. Omvendt står vi i en exceptionel situation, hvor vi alle har et ansvar for at opføre os ansvarligt. Og for os er det blandt andet lig med at undgå den tætte kropskontakt, som håndbold medfører.”

Dansk Håndbold Forbund med de tilhørende regioner kan ikke forbyde håndboldtræning. Men det er en naturlig konsekvens af dagens udmelding fra myndighederne, at der henstilles til, at man inden for breddehåndbolden ikke gennemfører håndboldtræningen, så længe situationen omkring coronaens udbredelse udvikler sig dag for dag.

/Dansk Håndbold Forbund

Pressemeddelelse fra DHF

/Dansk Håndbold Forbund

seneste nyt

FHK åbner salget for sæsonkort

Forny dit sæsonkort

Så er der mulighed for at fornye dit sæsonkort eller HK Ultras Fankort Premium.

“Årets Spiller 2019/20” i FHK er…

Anders Sell stopper i FHK

Fredericia Håndboldklubs bagspiller, Anders Sell, stopper efter gensidig aftale i klubben til sommer.