seneste nyt

FHK har fundet sin nye kommercielle chef

Fredericia Håndboldklub har pr. 1. juni ansat Dorte Lassen som kommerciel chef.

Læs mere

AUDI Fredericia giver Fredericia Håndboldklub et forspring i ligaen

De tre FHK-trænere Jesper Houmark, Ole Damgaard og Lars Frederiksen kører sikkert ind i ligaen med tre spritnye og lækre AUDI Q3’er. Dermed opgraderer AUDI Fredericia samarbejdet med Fredericia Håndboldklub, hvilket begge parter er meget tilfredse med.

Læs mere

Hårdt kæmpende FHK røg ud af pokalturneringen

Torsdag aften tabte Fredericia Håndboldklub 30-38 til Bjerringbro-Silkeborg i pokalturneringens 6. runde.

Læs mere

Frivillig i FHK

Kom med på holdet – FHK søger frivillige

 

Kunne du tænke dig af blive en del af et stærkt fællesskab og en håndboldklub i rivende udvikling? Til den kommende sæson søger Fredericia Håndboldklub frivillige til at varetage forskellige opgaver i forbindelse med afvikling af ligaherrernes hjemmekampe.

 

I den kommende sæson søger vi:

Frivillige i FHK Baren

I forbindelse med hjemmekampe i thansen arena, skal FHK Baren i den nye tilbygning betjenes. Vi forestiller os, at du som frivillig i FHK Baren har ca. 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer.

 

Du møder ind i baren sammen med resten af bar-holdet 1,5 time før kampstart. Opgaven består i at betjene baren, så vores tilskuere har mulighed for at købe drikkelse og  franske hotdogs. Baren lukker ca. 1 time efter slutfløjtet og i er færdige, når baren er ryddet og foyeren soigneret, hvilke selvfølgelig kan gøres løbende under kampen.

Værter og værtinder i VIP loungen

I forbindelse med hjemmekampe i thansen arena, søger FHK værter og værtinder til VIP Loungen. Vi forestiller os, at du som frivillig vært i ADP Loungen har ca. 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer. Du møder ind sammen med resten af vært-holdet 2,5 time før kampstart til briefing.

 

Som vært er din vigtigste rolle at sørge for, at alle vores sponsorere har en god oplevelse og altid bliver mødt med smil. Først og fremmest består din opgave i at registrere sponsorerne/gæsterne, når de ankommer til spisningen før kampen. Under selve VIP arrangementet er det  værternes opgave at betjene baren og fylde drikkevarebuffeten op. Det er ligeledes vigtig, at du hjælper køkkenpersonalet, hvis de har behov for yderligere assistance. I forbindelse med at 1. halvleg afvikles, rydder værterne bordene og klargør buffetterne til kaffe og kage i pausen.

 

Billet- og serviceteamet

Til alle vores ligaherrers hjemmekampe skal vi bruge mange frivillige i vores billet- og serviceteam. Vi forestiller os, at du som frivillig i billet- og serviceteamet har 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer.

 

Som frivillig i billet- og serviceteamet møder du ind 2 timer før kampstart sammen med resten af billet- og serviceteamet. Det er jeres opgave, at klargøre indgangssluserne og scanningsudstyret, så thansen arena er klar til at åbne 1,5 time før kampstart. Ligeledes skal i bemande billetlugen, hvor de resterende billetter sælges. Før og under kampen er det ligeledes billet og serviceteamets opgave at pladsanvise tilskuerne til  deres respektive pladser og hjælpe, hvis der skulle opstå eventuelle udfordringer med dette. I den forbindelse har I også til opgave at sikre, at alle foranstaltninger vedr. sikkerhed overholdes.

Frivillig i Fredericia Håndboldklub

Som frivillig i FHK får du mange goder – bl.a. disse:

  • FHK – beklædning tilpasset arbejdsopgave
  • Forplejning ved ligaherrernes hjemmekampe
  • Sæsonkort (Ikke personligt)
  • Gavekort til FHK frivillig-shop baseret på antal vagter
  • Årlig afslutningsfest sammen med spillere, trænere, frivillige og administration
  • Frivillig-erfaring til dit CV
  • Et unikt indblik i sport- og eventbranchen
  • Styrket netværk og socialt fællesskab

 

Vagte nogle af overstående opgaver din interesse, så kom med til informationsmøde d. 17. juni 2019 kl. 19.00 – 20.15 i Fredericia Håndboldklubs klublokale. Her vil vi fortælle meget mere om de mange opgaver, der skal løses. Til informationsmødet er FHK værter for kaffe, vand og sodavand. Tilmelding til informationsmødet skal ske til frivilligkoordinator Dorthe Runge på bu.dr@fhk.dk.

 

Kan du ikke lige se dig selv i ovenstående roller, men alligevel godt kunne tænke dig at komme med på holdet, skal du selvfølgelig også være velkommen til informationsmødet. Vi har mange flere opgaver, som der skal løses end de ovennævnte.

 

Har du nogle spørgsmål? Eller er du allerede klar til at blive en del af holdet? – Så tøv ikke med at kontakte os.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Dorthe Runge
Frivilligkoordinator
Tlf. 20 96 50 85
E-mail: bu.dr@fhk.dk
Fredericia Håndboldklub

 

Frivillig i FHK

Kom med på holdet – FHK søger frivillige

 

Kunne du tænke dig af blive en del af et stærkt fællesskab og en håndboldklub i rivende udvikling? Til den kommende sæson søger Fredericia Håndboldklub frivillige til at varetage forskellige opgaver i forbindelse med afvikling af ligaherrernes hjemmekampe.

 

I den kommende sæson søger vi:

Frivillige i FHK Baren

I forbindelse med hjemmekampe i thansen arena, skal FHK Baren i den nye tilbygning betjenes. Vi forestiller os, at du som frivillig i FHK Baren har ca. 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer.

 

Du møder ind i baren sammen med resten af bar-holdet 1,5 time før kampstart. Opgaven består i at betjene baren, så vores tilskuere har mulighed for at købe drikkelse og  franske hotdogs. Baren lukker ca. 1 time efter slutfløjtet og i er færdige, når baren er ryddet og foyeren soigneret, hvilke selvfølgelig kan gøres løbende under kampen.

Værter og værtinder i VIP loungen

I forbindelse med hjemmekampe i thansen arena, søger FHK værter og værtinder til VIP Loungen. Vi forestiller os, at du som frivillig vært i ADP Loungen har ca. 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer. Du møder ind sammen med resten af vært-holdet 2,5 time før kampstart til briefing.

 

Som vært er din vigtigste rolle at sørge for, at alle vores sponsorere har en god oplevelse og altid bliver mødt med smil. Først og fremmest består din opgave i at registrere sponsorerne/gæsterne, når de ankommer til spisningen før kampen. Under selve VIP arrangementet er det  værternes opgave at betjene baren og fylde drikkevarebuffeten op. Det er ligeledes vigtig, at du hjælper køkkenpersonalet, hvis de har behov for yderligere assistance. I forbindelse med at 1. halvleg afvikles, rydder værterne bordene og klargør buffetterne til kaffe og kage i pausen.

 

Billet- og serviceteamet

Til alle vores ligaherrers hjemmekampe skal vi bruge mange frivillige i vores billet- og serviceteam. Vi forestiller os, at du som frivillig i billet- og serviceteamet har 6-7 vagter pr. sæson. En vagt har en forventet varighed på 4 timer.

 

Som frivillig i billet- og serviceteamet møder du ind 2 timer før kampstart sammen med resten af billet- og serviceteamet. Det er jeres opgave, at klargøre indgangssluserne og scanningsudstyret, så thansen arena er klar til at åbne 1,5 time før kampstart. Ligeledes skal i bemande billetlugen, hvor de resterende billetter sælges. Før og under kampen er det ligeledes billet og serviceteamets opgave at pladsanvise tilskuerne til  deres respektive pladser og hjælpe, hvis der skulle opstå eventuelle udfordringer med dette. I den forbindelse har I også til opgave at sikre, at alle foranstaltninger vedr. sikkerhed overholdes.

Frivillig i Fredericia Håndboldklub

Som frivillig i FHK får du mange goder – bl.a. disse:

  • FHK – beklædning tilpasset arbejdsopgave
  • Forplejning ved ligaherrernes hjemmekampe
  • Sæsonkort (Ikke personligt)
  • Gavekort til FHK frivillig-shop baseret på antal vagter
  • Årlig afslutningsfest sammen med spillere, trænere, frivillige og administration
  • Frivillig-erfaring til dit CV
  • Et unikt indblik i sport- og eventbranchen
  • Styrket netværk og socialt fællesskab

 

Vagte nogle af overstående opgaver din interesse, så kom med til informationsmøde d. 17. juni 2019 kl. 19.00 – 20.15 i Fredericia Håndboldklubs klublokale. Her vil vi fortælle meget mere om de mange opgaver, der skal løses. Til informationsmødet er FHK værter for kaffe, vand og sodavand. Tilmelding til informationsmødet skal ske til frivilligkoordinator Dorthe Runge på bu.dr@fhk.dk.

 

Kan du ikke lige se dig selv i ovenstående roller, men alligevel godt kunne tænke dig at komme med på holdet, skal du selvfølgelig også være velkommen til informationsmødet. Vi har mange flere opgaver, som der skal løses end de ovennævnte.

 

Har du nogle spørgsmål? Eller er du allerede klar til at blive en del af holdet? – Så tøv ikke med at kontakte os.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Dorthe Runge
Frivilligkoordinator
Tlf. 20 96 50 85
E-mail: bu.dr@fhk.dk
Fredericia Håndboldklub

 

seneste nyt

FHK har fundet sin nye kommercielle chef

Fredericia Håndboldklub har pr. 1. juni ansat Dorte Lassen som kommerciel chef.

Læs mere

AUDI Fredericia giver Fredericia Håndboldklub et forspring i ligaen

De tre FHK-trænere Jesper Houmark, Ole Damgaard og Lars Frederiksen kører sikkert ind i ligaen med tre spritnye og lækre AUDI Q3’er. Dermed opgraderer AUDI Fredericia samarbejdet med Fredericia Håndboldklub, hvilket begge parter er meget tilfredse med.

Læs mere

Hårdt kæmpende FHK røg ud af pokalturneringen

Torsdag aften tabte Fredericia Håndboldklub 30-38 til Bjerringbro-Silkeborg i pokalturneringens 6. runde.

Læs mere

Damerne er ude af pokalen

Torsdag aften tog FHK’s bedste damer imod ligamandskabet fra Skanderborg Håndbold i 6. runde af Santander Cuppen. Desværre endte det med et pokal-exit for damerne efter et nederlag på 21-34.

Læs mere